Friday 6 May 2016

Be "U"


Assalamualaikum!

“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.” 
― Allen Ginsberg

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.” 
― Bernard M. Baruch

Aku just aku, hang just hang. 
Tak perlu untuk jadi orang lain.

Sometimes aku nak try jadi orang lain. Tak boleh laaa :3
Entah, memang tak jadi. Aku tetap cara aku.

Bila orang lain semua pakai shawl, aku tetap diri aku dalam tudung bawal.

Dalam setelah lamanya tak pakai shawl, tiga kali jaa okay aku pernah pakai shawl.
Huh bukan tak reti, reti.

I just dont like mess and hdduw.
Sometimes i'm asking how 'shawlstres' can keep wearing their shawl :3
I'm wearing a shawl and the shawl be like seqonyeh in 4 hours hahaha.
I just can't. Same goes to baju kurung. IDK why although it looks tidy.

I love shawl. Looks elegant, fashionable.
But the fashionable and elegant become ....

s
e
q
o
n
y
e
h

haha.
Just wearing bawal i feel my head tak tercekik like i'm wearing shawl you know :3

---

Tapi tak bermakna if you're being yourself,
you can make all your days like yours
Think around.

Ambil yang baik,
buang yang buruk.

Aku ada kawan, dia memang be herself gilaa !

Dia kata dia tak mau laa munafake.

What the point is baik buruk dia tak kisah. -,-
Semua dia buat

Agak- agaklah nak jadi diri sendiri sampai tak kisah orang sekeliling
Jangan sampai orang pandang like

heish dia niii,

So, be yourself yaa! Tapi  jangan over yourself ! Asalkan masih pada syariat Islam ;)
Image credit to Kak Azme

1 comment:

Hey, tinggalkan komen walaupun satu ^^ !